Logo Logo
Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi
Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi
Krátky popis Dizajnový produkt Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi od výrobca Belianum u nás nájdete lacno za 24,89 €
Obvyklá cena
  • 24,89
Výrobca/Značka
Belianum
EAN 9788055716787
Hodnotenie
(Celkom 26 hodnotenia )
Tradičná marketingová koncepcia sa v kontexte aktuálnych globálnych problémov posúva do podoby spoločensky zodpovedného marketingu marketingu, ktorý zohľadňuje etické, environmentálne a sociálne hľadiská. Jeho súčasťou je aj dobročinný marketing (z angl. cause related marketing) inovatívny marketingový prístup, ktorý zaujímavým spôsobom podporuje partnerstvá medzi podnikateľskými subjektmi a neziskovými organizáciami s cieľom podporovať dobrú vec a zároveň dosahovať vlastné ekonomické aj neekonomické ciele. Vedecká monografia ucelene prezentuje výsledky dlhodobého skúmania vnímania zodpovedného správania podnikov spotrebiteľmi, s dôrazom na rôzne aspekty dobročinného marketingu. Prináša aj návrhy možností intenzívnejšieho využívania dobročinného marketingu v podnikovej praxi, ako aj v neziskových organizáciách na Slovensku.
Ďalšie produkty od výrobcu Belianum
Ďalšie produkty v kategórii Marketing, reklama, žurnalistika