Logo Logo
Mikroekonómia 2 - teória spotrebiteľa
Mikroekonómia 2 - teória spotrebiteľa
Krátky popis Neodolateľný produkt Mikroekonómia 2 - teória spotrebiteľa u nás nájdete výhodne za 3,14 €.
Obvyklá cena
  • 3,14
Výrobca/Značka
Wolters Kluwer
EAN 9788081680540
Hodnotenie
(Celkom 23 hodnotenia )
Podstatná časť učebnice sa venuje neoklasickému modelu spotrebiteľa a správaniu individuálneho spotrebiteľa v konkrétnych situáciách, ako sú jeho rozhodovanie pri výbere nakupovaných statkov, optimálny výber vzhľadom na disponibilný dôchodok a ceny tovarov, voľba medzi pracovným a voľným časom, rozhodovanie v kontexte rizika či znižovanie rizika prostredníctvom kúpy informácií a poistenia. Obsahuje takisto poznatky výskumu viacerých čiastkových ekonomických disciplín, ako sú hospodárska politika, dejiny ekonomických teórií či makroekonómia. Súčasťou učebnice sú aj konkrétne príklady, ktoré majú pomôcť uvedomiť si kľúčové faktory ovplyvňujúce rozhodovanie spotrebiteľa i tie, ktoré, naopak, spotrebiteľ pri rozhodovaní neberie do úvahy, pretože sa mu zdajú nepodstatné. Učebnica je určená predovšetkým študentom 2. a 3. stupňa ekonomických vysokých škôl ako prostriedok na prehĺbenie a obohatenie ich vedomostného potenciálu o správaní a rozhodovaní jednotlivých subjektov na trhu. Cenné poznatky v nej však nájde každý čitateľ zaujímajúci sa o ekonómiu ako o vedu skúmajúcu reálne situácie hospodárskeho života.
Ďalšie produkty od výrobcu Wolters Kluwer
Ďalšie produkty v kategórii Ekonómia, ekonomika