Logo Logo
Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing
Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing
Krátky popis Zľavnený produkt Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing od výrobca Wolters Kluwer u nás nájdete v zľave za 15,68 €.
Obvyklá cena
  • 15,68
Výrobca/Značka
Wolters Kluwer
EAN 9788057106364
Hodnotenie
(Celkom 20 hodnotenia )
Publikácia Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing na teoretickej interdisciplinárnej úrovni identifikuje základné kategórie a okruhy spoločenských, ekonomických či právnych vzťahov a situácií v prostredí slovenských i zahraničných hospodárskych trhov, ktorých skúmanie je nevyhnutné pre rozhodovanie podnikateľského subjektu pri vstupe na zahraničný trh. Publikácia sa od ostatných v odbore odlišuje praktickým rozmerom skúmanej problematiky, ktorú reprezentujú poznatky autora plynúce z jeho vlastnej výskumnej činnosti i zo spolupráce so zástupcami zahraničných korporátnych spoločností. Vysokoškolská učebnica je primárne určená pre študentov študijného odboru mediálne a komunikačné štúdiá so špecializáciou marketingová a masmediálna komunikácia, prípadne mediálne a informačné kompetencie a podporne aj pre študentov druhého stupňa právneho a ekonomického charakteru pre osvojenie si praktických súvislostí spojených s medzinárodným podnikaním. Je však cenným zdrojom informácií aj pre manažérov spoločností či iných vedeckovýskumných pracovníkov z oblastí medzinárodného podnikania a medzinárodného marketingu.
Autor Adam Madleňák
Ďalšie produkty od výrobcu Wolters Kluwer
Ďalšie produkty v kategórii Podnikanie, obchod, predaj